HIDUP MESTI ENJOYYYY!!!!!

Walaupun sAya Nie SeoRang Guru TETApi Saya KENA enjoyyyyyYYYY!!!!

Wednesday 17 August 2011

Aku ADa BLOG.....

sELAMA INI aku hanya Mengikuti BLOG orang sahaja......rase kagum dekat diaorang...SATU PERKATAAN TUBIK KAT MULUT AKU..."gila r mung ada blog".... padahal wak BLOG mudah jewww....ingat SUSAH wak BLOG nieee.....huhuhuhuhu....BTW ini POST aku yang pertama sebagai pengenalan kepada BLOG aq
'

Nama AQ mOHD hARIS BIN Mat Din (Panggilan manja Abg IS.....)

aNAK JATI KERTEH, TERENGGANU SEPADAN KUANTAN...hehehehe..ala dekat ngn MESRA MALL
aKU MASIH BLAJAR DI institut PerGUruan KOta Bharu
Semester LAST iaitu sem 8
MASIH SINGLE dan mencAri LAgi nieee......


TUJUAN aq Wak BLOG nie untuk menceritakan liku-liku KEHIDUPAN AQ sebagai seoraNG GURU....katenyeeeee.....mungkin aQ dapat membantu bakal-bakal guru-guru YAng LAIN...koya orkkkk????huhuhuuhuh


Selain itu, AQ nak post mende2 hok MENARIK untuk dilihat...gitewwww...huhuhuuu

JANGAN MISS TENGOK BLOG SIR HARIS.....


THE MISSION IS BEGIN.......




                                                          ADA Gaya Seorang GURU x???




                                                              NIE PIC TIme SANTAI2











5 comments: